CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

::: Mula terjebak :::

Assalamualaikum w.b.t..

Setelah beberapa kali aku register then cancel..akhirnya aku decide tuk punye blog sendiri...aku mula tersedar hari ni 10 Feb 2011 betapa pentingnya ade blog (lambatnye kesedaran muncul utk aku..hihihi)..myb xsume org sependapat dgn aku..lantakla kan..yg aku tau skg ni..coretan aku d sini mungkin akn mjd suatu yg sgt beharga buat org2 tertentu 1 hari nnt..

Apakah  faktor penyumbang kpd keterjebakkan aku nih?

mcm ni citernye...

aku baru je kehilangan seorang kakak yg amat aku sayangi pada 30.1.2011 yg lalu..Foziah binti Ismail..da jd lumrah manusia kan.., bila org tu da xde baru la kta sibuk2 nak mncari ape saje ttg diri dia..klu dlu, kta just buka album gmbar n mula menatapi semula semua kengangan lalu...tp skg lain, aku buka facebook,aku cuba cari blog dia, mna la tau klu2 ade coretan terakhir yg d tgalkan...tp malangnya arwah hnya copy n paste ape yg dia rsa best n share kat blog dia...jd aku mula tersedar..klu aku ade blog sndri myb ianya akn mjd kenangan utk org2 yg aku tgalkan kelak...

No comments:

Post a Comment