CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 21, 2011

::: astro oh astro :::

Hari jumaat baru ni aku sgt happy sbb mr hubby balik..selalunya aku akn tgu mr hubby kat umah ayah je..tp ntah mcm mna kali ni aku rasa mcm nk tgu kat umah sndiri plak..so lpas keje ptg tu,aku terus la balik rumah...spt biasa,perkara pertama aku akn buat bila masuk rumah..switch on kipas..ok xde prob..kadang2 bukan ape nk cek je kot2 blackout ke...risau peti aku akn membusuk..Alhamdulillah ok je...tp yg xsyoknye..astro buat hal daa...da la aku tgah giler layan sinetron baru..'bintang & kejora'..alahai,,jgn la buat hal...bosan la aku...aku nak buat ape...tp ape yg aku bimbang mmg berlaku...lsg x bleh nak on......frust giler aku xdpt tgk bintang & kejora....aku tgu lagi..kot2 ok lpas ni...hmmm..smpai ke mlm..mcm tu la...aku xleh tgu da ni,aku pun call service centre astro...bila ckp ngn operatornya..dia ade la bg arahan ape yg patut aku buat..aku ikut sume arahannya..tp tnyata decoder astro aku mmg da rosak...3 kali aku call astro...last2 aku buka jgak report..so dia kta tgu nnt technician dia akn call aku semula...akhirnya sume citer yg aku suka tgk aritu melepas sudaaa...

No comments:

Post a Comment