CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 25, 2011

::: Ada satu rasa yg terpendam :::

Hari ini..dlm hati aku..ade satu rasa yg aku sengaja pendamkan supaya tidak mengeruhkan keadaan...aku xtau pada sape harus aku luahkan agar ianya tidak membengkak dlm hati aku...perlukah aku menangis...?arghhh...menangis pun belum tntu dpt meredakan rasa itu...sakitnya...pedihnya....sedihnya...beratnya...ya Allah,bantulah hambaMu yg lemah ini...susahnya mjd seorang insan yg bernama RUSLINA ISMAIL..rasa spt ingin pergi jauh dr sini..tp ke mana?kenapa hati aku x bleh jd keras...kenapa???aku nak sgt jd keras hati...kenapa setiap kali aku rasa mcm ni,hati aku masih lembut menerima keadaan ni...tlg la HATI...jgnla terlalu lembut...org lain xprnah fikir pasal hati aku....org lain xpernah fikir pasal perasaan aku...org lain xpernah pikir susahnya aku....smpai bila aku bleh pendamkan rasa ni...aku sendiri xtau.....mgkin smpai mati la aku mcm ni....asyik memikirkan hati org lain tp hati aku sendiri di siat2 lumat.....

4 comments:

  1. Ina..byk2 bersabar yer..mmgla tk baik pendamkan perasaan..takut ia memakan diri..cer ceiter kat akk..hehehe tp RUSLINA ISMAIL kan perwatakannya begitu..suke menggembirakan org lain..jgn anggap itu kelemahan sebenarnya itu kekuatan, tk ramai org memiliki kelebihan itu...

    ReplyDelete
  2. thanks akk...terus semangat plak bila bca komen akk ni..thanks a lot kak...

    ReplyDelete
  3. akak...sabar ye...menjadi dirimu mmg bukan senang, terlalu byk hati yg akak nak jaga dan dah jaga..mungkin itu sifat mulia yg Allah kurnia kat akak..org lain xmungkin boleh menjadi seperti akak...walau mcm mcm org buat kat akak ..akak still melayan mereka dgn baik...insyaAllah, mereka2 yg sentiasa menyakiti hatimu itu akan sedar satu hari nanti ...anyway ...jgn pendamkan..carila org yg boleh mendengar dan berkongsi masalah akak tu...mmg sakit klu kita pendam kan...:-)

    ReplyDelete
  4. Thanks a lot my dear friend....semangat kwn2 sgt membantu akak..

    ReplyDelete