CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 22, 2011

::: Anak2 Buahku :::

Aku rindu  sgt2 kat anak2 buah aku..tp aku da bleh nak layan diorng mcm dulu di sebabkan status aku sbg isteri org..kakak aku da meninggal dunia,jd ade sekatan utk aku pergi ke rumah diorang..sbb skg diorng tgal dgn bapanya....rindu sgt nak membelai dan melayan diorang mcm dulu..aku terlalu sygkan anak2 buah aku..semuanya...xde yg terkecuali..semua aku syg sama rata..skg aku da ade 10 org anak buah..tp yg 5 tu da xde ibu...diorang sgt rapat dgn aku..masa along,angah & abg yaz kecik dulu aku yg jaga diorang sbb kakak aku terlalu sibuk masa tu..kerap outstation..jd budak2 ni mmg tgal ngan aku & arwah mak..kebetulan masa tu aku baru je tamat belajar..blum dpt kerja jd aku yg jaga...mkn minum,berak kencing...everything...tp skg aku da xdpt nak buat sume tu...mcm mna kehidupan diorang tnpa ibu...?dpt ke diorang berdikari..?sape yg akn jga diorang?siapa yg akan ajar diorang?homework etc...mcm mna????aku dpt dgr suara diorang je...paling x, masa suami aku xbalik..aku sempat la layan sekejap..tp xlama..hnya 2 hari...semalam masa aku call,aku dpt tau munjied demam..sian dia..merenget cari anjang (akula tu)..kecik2 lg da kehilangan kasih syg ibu....Ya Allah...tabahkan la hati anak2 buah aku utk harungi hidup ini...semoga diaorg membesar dengan sempurna & menjadi anak soleh...Amin...semoga semua anak2 buah anjang menjadi anak soleh & solehah...i love u all...
along,angah,abg yaz

kasih abg..munjied & aliya
Sarah & Aisy
Sarah,aisy & Fariha
Along,angah,abg yaz,munjied & sarah
izzati
ikram & ibu

No comments:

Post a Comment