CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 27, 2013

Pahang VS Kelantan

Sabtu lepas (24 Feb 2013) mr hubby ajak makan steambot kat johny's...nak jd cerita aku mmg nk pkai baju kuning...besela kami bdua selalunye sedondon..so en hubby pun pkai kuning jgak la...smpai je kat kuantan aku tgk rmai giler manusia...aku tnya hubby,ade ape ari ni..dia ckp mlm ni ade game..phg vs kltn...oooo....kebetulanla plak..aku mmg excited sgt ...mmg best dpt tgk live kat stadium..semangatnye lain mcm..susah nak citer...aku terus call adik ipar aku,kot2la diorg nak  tgk game tu..so depa nak...aku pun ape lg..p beli tiket la...punye la semangat...mana x nye..org ramai mcm final punye game...ye la kan..lwn kelantan tu...semangat kenegerian diorang ni lain skit..tp mmg aku respectla....mcm tu baru la player pun semangat ye x...hihihi...hubby toksah ckp la...mmg minat dia la...klu kat rumah pun..xde chanel lain dia layan...pg ptg siang mlm..bolasepak...kadang2 fening gak kepala aku dgr suara pengulas....tp nk buat mcm mna..da minat dia itu..layan kan je la....so lepas mkn n  tunaikan yg wajib..ktaorg terus la ke stadium utk beratur masuk barisan....serius sesak...da mcm hape da...tp mmg best la..sume org sporting...penuh stadium...wlupun hanya seri 2-2...ttp puas hati sebab game mlm tu mmg best...ni wajah2 teruja mlm tersebut...hahahah...layannnnn....






No comments:

Post a Comment