CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 12, 2011

::: Bersalahnya aku ::::

dua tiga hari ni aku rasa x tenang...ape saje yg aku buat rasa xkena..itula org kata,jgn buat org tua terasa...aku rasa bersalah sgt sbb tercakap kasar dgn ayah aritu..tp aku xbermaksud langsung...pada asalnya,aku call ayah sbb nak tau, bila ayah akn balik ke pahang...tp bila da bercakap,lain plak jdnya...kesannya...smpai ari ni aku rasa xtenang...nak call ayah semula aku rasa malu n xtau nak ckp ape...ayah,org mintak maaf..semoga org salah tafsir ttg isteri ayah yg baru...semoga dia betul2 ikhlas menerima ayah, ANAK2 & CUCU ayah...org sbg anak,cuma nak ayah bahagia dan tenang menikmati hidup ayah skg selepas banyak bersusah payah membesarkan kami semua....apepun org sgt syg ayah...dunia & akhirat..semoga satu hari ayah akan baca coretan org ni....

No comments:

Post a Comment